Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



BÁCS TROPHY 2013. EREDMÉNYEK

 

Bács Trophy 2013. Kecel Tiszakécske Soltvadkert Kalocsa Zsana Ladánybene Össz.
Extrém
Rigó Imre ifj. Rigó Imre/Rigó Richárd 1 30 10   1 30 3 22 7   2 25 107
László Imre Demeter János 4 20 2 25     6   1 30 4 20 95
Lázár Péter Pálinkás Gergő/Szépe Tamás         7 17 1 30 2 25 5 19 91
Sólya Ervin Horváth János 2 25 3 22 6 18 4 20 15       85
Miszlik Zoltán Rácz Donát/Tóth Béla     4 20 5 19 2 25 4 20     84
Magyar Róbert Magyar Vivien 3 22 6 18 3 22 7   5 19     81
Gazsó Attila Gazsó József 7 17     2 25 5 19 9 15     76
Juhász Gyula Erős István 5 19     8 16 9 15 6 18     68
Szabó Attila Szépe Tamás 6 18     10 14     3 22     54
Rajkovics László Balogh Zoltán         9 15     8 16 3 22 53
Kroó Tamás Turi Csilla/Domonyik Panka     1 30 4 20             50
Hajdú Róbert Szopkó Viktor                 13 11 1 30 41
Veress Gábor Kompák Ibolya     5 19                 19
Szécsényi Tibor Szécsényi Gábor                     6 18 18
Boros Gyula Kéri Tamás     7 17                 17
Lovas János Muki                     7 17 17
Herman János Herman Bettina             8 16         16
Nagy Csaba Czakó Kristóf     8 16                 16
Kucsera Zsolt Urbán Irma     9 15                 15
Kővári József Márko Postan                 10 14     14
Pintér Attila Geszti Dániel                 11 13     13
Ványi Zsolt Szabó Tamás                 12 12     12
Polecsák András Czakó Kristóf                 14 10     10
Kis Normál
Tenglovits Márkó Tenglovits Laura/Kohári Tündi/Cz 1 30 1 30 5   3 22 1 30     112
Lajos Zalán Farkas Katalin/Cseh Tamás     3 22 2 25 8   2 25 1 30 102
Gömöriné Csibe Gáspárné Kriszti 3 22 4 20 1 30 6       3 22 94
Fehér Ferenc Hornyik Tamás/Bozsér Gábor/Nyisztor Zoltán sztor Zoltán 7   6 18 2 25 6 18 2 25 86
Virág Miklós Szepesi Antal 5 19 2 25 7   5 19 3 22 8   85
Rajmond Attila Veréb Antal/Kecsenovics Béla 7 17     8   7 17 5 19 7 17 70
Agárdi Zsolt Rigó Richard/Muki 6 18     3 22         6 18 58
Kecskeméti Zoltán Hulicskó Tamás 2 25 6 18                 43
Mintál Róbert Mintál Regina         4 20         4 20 40
Szabados Gergely Szabados Nóra/Szabados Kinga     5 19     4 20         39
Nagy Piroska Balta Rebeka         9 15     4 20     35
Bata Tibor Bata Erik             1 30         30
Cséfai Zoltán Asbóth György 4 20                     20
Fábián Renáta Fábián Tibor                     5 19 19
Dancsa István Mádi Zsolt                     9 15 15
Szabó László Szabó Ádám             9 15         15
Berta Mihály Leé Róbert                     10 14 14
Nagy Normál
Lehoczki Zsolt Varga Zsolt     1 30 1 30 2 25 1 30 5   115
Gömöri István Szemlics László 1 30 3 22 2 25 3       1 30 107
Víg Gábor Vígné Csilla     2 25 7 17 1 30     3 22 94
Nagy Zoltán Nagy Ambrus 3 22     9 15 6 18 11 13 10 14 82
Lovasi András Lovasi Linda         6 18 4 20 6 18 2 25 81
Kun András Dósa Gergely     7 17 3 22         4 20 59
Kajdocsi Adrián Tóth Vanda 2 25             2 25     50
ifj. Widner Attila Ferró Róbert     5 19 4 20             39
Pálfy Zoltán Nagy Ádám/Pálfy Panni         5 19     5 19     38
Szabadi András Szabadiné Kriszti     4 20 8 16             36
Ludányi Attila Garaczy Zoltán                 7 17 7 17 34
Fetter Attila Pallag Gábor                 10 14 6 18 32
Fodor Zsolt Fodor Petra             7 17 14 10     27
Török Gyula Tóth András                 3 22     22
Dinnyés Imre Marton Péter                 4 20     20
Ledniczky Viktória Kozma Patrik 4 20                     20
Fudella László Takács András 5 19                     19
Kovács Gábor Fuszanecker Annamária             5 19         19
Vizi Norbert Pataki Zsombor     6 18                 18
Lantos József Pallaga László                     8 16 16
Tóth Mihály Tóth János     8 16                 16
Varga József Szegedi Veronika                 8 16     16
Boros Sándor Ábrahám Miklós                 9 15     15
Farkas Csaba Kovács Miklós                     9 15 15
Dobrosi Zsolt György Gábor         10 14             14
Újszászi Zoltán Karolina                     11 13 13
Bartos Pál Bartos Ernő                     12 12 12
Szikszai István Kolok János                 12 12     12
Szatmári József Szatmári Csanád                 13 11     11
Open
Ritter Dominik Huszár Sándor 4 20 8   1 30 1 30 1 30 10   110
Batiz Imre Batiz Tímea/Batiz Dávid     2 25     5 19 2 25 1 30 99
Galambosi Norbert Galambosi Áron 3 22 4   3 22 2 25 4   2 25 94
Stefan Dunst Nagy Máté 1 30 15   5 19 4 20 5 19 15   88
Láris Attila Barna József/Tóth Margó 2 25 7 17 2 25     6 18 7   85
Vadkerti Róbert Lázár Tibor     6 18 6 18     9 15 6 18 69
Fudella László Takács András     10 14 7 17 6 18 8 16 13   65
Dombi Zsombor Balogh Réka     3 22     3 22 10 14     58
Péli Tibor Kovács Nóra     1 30         3 22     52
Jónás Péter Gubik István     9 15 9 15 7 17         47
Orbán István Orbán Bence     11 13 8 16             29
Magyar Zsolt Magyarné Nagy Nóra                 11 13 14 10 23
Csikó István Kiss Tamás                     3 22 22
Orbán Károly Laczi Sándor         4 20             20
Szagri Pál Kovács Máté                     4 20 20
Fetter Attila Szabó K. László     5 19                 19
Szikora Imre Szántó Árpád/Zita                     5 19 19
Csupor Tamás Mészáros Norbert                 7 17     17
Brázda István Brázda Rajmund                     8 16 16
Mojzes Attila Mojzes Patrik             8 16         16
Sörös Gergő Juhász Róbert                     9 15 15
Halász József Csernus Péter Pál                     11 13 13
Farkas Csaba Kovács Gergely     12 12                 12
Fodor Zoltán Fodor Gábor                     12 12 12
Lovasi András Stelzner Zsolt     13 11                 11
Izsák Marci     14 10                 10
Rajmond Attila Kecsenovics Béla     16 8                 8
Kis Profi
Radvánszki János Kovács Gyula 1 30 1 30     1 30 1 30     120
Kálmán Szabolcs Bezsenyi Balázs 3 22         2 25 3 22 1 30 99
Domonkos Zoltán Tűzoltó/Molnár Zoltán         1 30 6 18 4 20 3 22 90
Sárközi Gábor Sárközi Renáta     4 20     3 22 7 17 4 20 79
Kozma Patrik Ledniczky Viktória             5 19 2 25 2 25 69
Csó Gábor Szabadi András/Gömöri Gergő 2 25             6 18     43
Huszár Gábor Bogdán László         2 25             25
Rajki Rajmond Bekő Csaba     2 25                 25
Pintér Attila Geszti Dániel     3 22                 22
Bozsér Gábor Benkő Attila             4 20         20
Benkő Attila Rostási Gyula                 5 19     19
Fetter Attila Vilonya Balázs             7 17         17
Nagy Profi
Ritter János Ritter Attila/Martin Imre 1 30 4   1 30     1 30 1 30 120
Papp László ifj. Papp László 6   1 30 5 19     2 25 2 25 99
Rizmayer László Bokros István/Rizmayer Magdolna 3 22 5 19 11   1 30 5 19 7   90
Eke Bálint Miskei Zoltán         3 22 4 20 3 22 3 22 86
Jéló Gábor Vida-Szabó Géza 8   3 22 2 25     4 20 6 18 85
Jávorka Zsolt Csertán Mónika/Mack Péter 4 20 6 18 6 18     8 16     72
Dobos Menyhért Csaba Kiss Ferenc         10 14 2 25 7 17 8 16 72
Tamás Endre Grébecz Gábor     7 17 4 20     11 13     50
Papp László Bíró Pál/Daróczi Norbert         8 16 5 19     11 13 48
Ilovai János Ilovai Brúnó             3 22     5 19 41
Fehér Károly Fehér Ingrid                 6 18 4 20 38
Daróczi norbert Bálint Róbert 5 19     7 17             36
Gergely János Csibe 2 25                     25
Lázár Kornél Lázár Konrád     2 25                 25
Szabó Zoltán Szabadi István             6 18         18
Benkő Attila Nagy Attila 7 17                     17
Majláth Sándor Lengyel Szabolcs                     9 15 15
Polecsák András Hártó László         9 15             15
Szegedi Ottó Bogdán László                 9 15     15
Szerb Péter Tarcsai Sándor                     10 14 14
Huszár Gábor Takács István                 10 14     14
Quad
Koszta Márton               1 30         30
Gáspár Erik               2 25         25
Gyuris Norbert               3 22         22
Gyimóti Péter               4 20         20
Kévés Ádám               5 19         19
Fröschi Bence               6 18         18
Horváth Róbert               7 17         17

BÁCS TROPHY BAJNOKSÁG - Díj Kiosztó Gála

Meghívó!
A Bács Trophy rendezősége sok szeretettel meghívja
2013. nov. 23.-ára,
a Kalocsai Off-Road Club (KOC)
rendezésében szervezett
BÁCS TROPHY BAJNOKSÁG
DÍJKIOSZTÓ GÁLÁJÁRA!

- Helyszín: BAKODPUSZTA
- GPS KOORDINÁTÁI: N 46°36’10” E 19°00’05”
- Vendégvárás: 18:00-tól
- Program: 19:30 Bajnokok díjkiosztása
20:30 Vacsora, tánc, tombola, mulatás!

A hangulatfelelős a Party band Zenekar lesz!

Jegyek csak elővételben kaphatók!
Jegyrendelés:
Papp László 0630/5553-550,
vagy a legközelebbi
Bács Trophy rendezőnél!

Belépő vacsorával: 4000Ft/fő

Akik a bajnokságban 4 versenyen részt vettek, azoknak a belépés díjtalan,
a Bács Trophy rendezőség vendégei (sofőr-navigátor)!

- Szállás lehertőségek Dunapataj:
Napsugár Vendégház : 0630/626-6087
Bringa Panzió: 0678 /400-327
0630 /229 -18-78
- Szállás lehertőségek Kalocsa:
Alice Panzió: 0630/968-7411
0630/334-7212
CLUB HOTEL 502: 0678/562-804
0630/2055-502

MINDENKIT SOK SZERETETTEL VÁRUNK!!!


BÁCS TROPHY BAJNOKSÁG - VI. évadzáró ladánybenei futama
V. TORC TROPHY 2013. október 11-12.

Kedves Terepjárós Barátaink!

Ezúton sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy Bajnokság VI.
évadzáró futamára Ladánybenére, ami a Táborfalva Off Road Club (TORC)
szervezésében kerül megrendezésre!
Táborhely Ladánybene központjában a focipálya mellett lesz!

Péntek:
14.00-tól gépátvétel (a megszokottak szerint, nevezés)
20.00 eligazítás, sorsolás
21.00-tól éjszaki futam RAJT

Szombat:
7.00-9.00 reggeli
9.00 nappali futam RAJT
14.00-tól EBÉD
17.00 eredmény hirdetés
19.00 zenés mulatság

Helyszíni nevezés:
16.000 Ft (Előnevezés nincs!)
Parkolás nevezőknek ingyenes!
8.000 Ft útvonal használati díj (reggelivel)!

Szállás lehetőség:
Ida Panzió, Lajosmizse 06-76/356-349
Gondos Róbert, Ladánybene 70/229-56-13

Szervezés, információ:
Juhász Gyula 06-30/943-18-38

*Üdvözlettel:
Soltvadkert Motorsport Racing Club csapata
*
http://vadkertoffroad.hu
http://facebook.com/Soltvadkert.Motorsport.Racing


Bács Trophy Soltvadkert 2013.

Sofőr Navigátor Éjszakai
Össz hiba
Nappali
Össz hiba
Össz
hibapont
Éjszakai Spec
idő Össz
Nappali Spec
idő Össz
Spec idő
Össz
EXTRÉM
1. Rigó Imre Rigó Richárd 0 200 200 0:18:26 0:22:48 0:41:14
2. Gazsó Attila Gazsó József 0 200 200 0:25:27 0:40:43 1:06:10
3. Magyar Róbert Magyar Vivien 0 300 300 0:11:59 0:38:19 0:50:18
4. Króo Tamás Domonyik Panka 100 300 400 0:13:50 0:21:32 0:35:22
5. Miszlik Zoltán Rácz Donát 100 300 400 0:14:27 0:22:04 0:36:31
6. Sólya Ervin Horváth János 400 100 500 0:28:27 0:30:11 0:58:38
7. Lázár Péter Pálinkás Gergő 200 400 600 0:15:18 0:38:02 0:53:20
8. Juhász Gyula Erős István 500 300 800 0:27:32 0:43:16 1:10:48
9. Rajkovics László Balogh Zoltán 100 1 200 1 300 0:11:00 0:21:45 0:32:45
10. Szabó Attila Szépe Tamás 2 300 3 600 5 900 0:11:58 1:00:00 1:11:58
KIS NORMÁL
1. Gömöriné Csibe Gáspárné Kriszti 0 0 0 0:03:42 0:05:07 0:08:49
2. Lajos Zalán Cseh Tamás 0 0 0 0:03:33 0:05:24 0:08:57
3. Agárdi Zsolt Dinnyés Imre Muki 0 0 0 0:03:49 0:06:12 0:10:01
4. Mintál Róbert Mintál Regina 0 0 0 0:03:54 0:06:47 0:10:41
5. Tenglovits Márkó Tenglovits Laura 100 0 100 0:03:50 0:04:55 0:08:45
6. Fehér Ferenc Bozsér Gábor 300 100 400 0:03:42 0:05:05 0:08:47
7. Virág Miklós Szepesi Antal 400 0 400 0:04:30 0:08:57 0:13:27
8. Rajmond Attila Kecsenovics Béla 400 100 500 0:05:38 0:06:17 0:11:55
9. Nagy Piroska Balta Rebeka 500 400 900 0:05:09 0:07:04 0:12:13
NAGY NORMÁL
1. Lehoczki Zsolt Varga Zsolt 0 0 0 0:03:28 0:04:37 0:08:05
2. Gömöri István Szemlics László 0 0 0 0:04:29 0:04:39 0:09:08
3. Kun András Dósa Gergely 0 0 0 0:04:01 0:05:46 0:09:47
4. Widner Attila Ferró Róbert 0 0 0 0:05:08 0:05:00 0:10:08
5. Pálfy Zoltán Nagy Ádám 100 0 100 0:06:09 0:05:38 0:11:47
6. Lovasi András Lovasi Linda 100 0 100 0:07:04 0:06:00 0:13:04
7. Víg Gábor Víg Szőlősi Csilla 200 0 200 0:03:41 0:05:26 0:09:07
8. Szabadi András Szabadiné Kriszta 200 0 200 0:04:14 0:07:33 0:11:47
9. Nagy Zoltán Nagy Ambrus 100 400 500 0:05:04 0:05:00 0:10:04
10. Dobrosi Zsolt György Gábor 700 2 000 2 700 0:05:55 0:03:21 0:09:16
OPEN
1. Ritter Dominik Huszár Sándor 0 0 0 0:03:26 0:05:03 0:08:29
2. Láris Attila Barna József 0 0 0 0:04:01 0:05:12 0:09:13
3. Galambosi Norbert Galambosi Áron 0 0 0 0:04:09 0:06:08 0:10:17
4. Orbán Károly Laczi Sándor 19 0 19 0:08:02 0:07:30 0:15:32
5. Stefan Dunst Nagy Máté 0 300 300 0:03:18 0:04:35 0:07:53
6. Vadkerti Róbert Lázár Tibor 500 100 600 0:03:51 0:05:17 0:09:08
7. Fudela László Takács András 1 000 100 1 100 0:13:54 0:06:00 0:19:54
8. Orbán István Orbán Bence 1 400 400 1 800 0:05:58 0:08:24 0:14:22
9. Jónás Péter Gubik István 0 3 600 3 600 0:04:33 0:30:00 0:34:33
KIS PROFI
1. Domonkos Zoltán Tűzoltó 300 0 300 0:16:44 0:19:38 0:36:22
2. Huszár Gábor Bogdán László 0 2 800 2 800 0:15:37 0:29:08 0:44:45
NAGY PROFI
1. Ritter János Martin Imre 0 0 0 0:06:02 0:13:05 0:19:07
2. Jéló Gábor Vida- Szabó Gézu 0 0 0 0:09:14 0:13:26 0:22:40
3. Eke Bálint Miskei Zoltán 0 0 0 0:10:00 0:15:29 0:25:29
4. Tamás Endre Grébecz Gábor 0 0 0 0:13:13 0:21:14 0:34:27
5. Papp László Papp László 300 0 300 0:11:05 0:12:04 0:23:09
6. Jávorka Zsolt Mack Péter 200 200 400 0:13:49 0:15:44 0:29:33
7. Daroczi Norbert Bálint Róbert 400 0 400 0:15:15 0:18:50 0:34:05
8. Papp László Bíró Pál 100 500 600 0:07:27 0:18:26 0:25:53
9. Polecsák András Hártó László 700 900 1 600 0:13:38 0:12:44 0:26:22
10. Dobos Menyhért C Kis Ferenc 0 2 300 2 300 0:09:14 0:13:51 0:23:05
11. Rizmayer László Bokros István 1 600 3 600 5 200 0:22:00 0:30:00 0:52:00


Bács Trophy Bajnokság II. futama C.B. ONE és a Hajduoffroad támogatásával
Időpont: 2013.04.19.-20.

Kedves Terepjárós Barátunk!

Sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy II. futamára Tiszakécskére. Tiszai nagykanyarban verünk tábort, innen indul és ide érkezik majd a mezőny. A Trophy éjszakai és nappali futamból áll, 20- és 35km-es távval, speciálokkal. Gyertek el és győződjetek meg róla, hogy az alföldön is lehet egy jót autózni. Az elmúlt hetek csapadékos időjárását figyelembe véve készüljetek a futamra. :)Á Az eke megléte extrém kategóriában nem hátrány... :) Fontos: a nevezéseket este 21 órakkor szeretnénk lezárni, mert a mezőny felvezetéssel vonul ki a speciálok helyszínére. Kérjük ezért mindenki próbáljon időben érkezni!
Ha tehetitek ne siessetek haza, maradjatok bulizni! :)) Hozzátok el a családot is, és töltsetek egy kellemes hétvégét nálunk.

A menetrend a szokásos:
Péntek:
- 12:00-19:00 nevezés gépátvétel, táborverés
- 20:30 megnyitó, versenyzői eligazítás
- 21:00 éjszakai futam rajt (2 speciál)
Szombat
- 09:00 nappali futam rajt, reggeli az útvonalon (3 speciál)
- 17:00 beérkezés, vacsora
- 18:00 eredményhirdetés, buli

A tábort keresd TISZAKÉCSKÉN a sportliget mögött!!!
Nevezés 16000 Ft.-
Camping a táborban ingyenes, további lehetőségek:
- Görög Sándorné Marika 0676 540-000
Versenyszabályzat és további infó: www.aticar.hu, www.bacstrophy.hu

Sporttársi üdvözlettel:
T.K.S.E.
Szabó Attila 0620 4-240-732
Lipóth Csaba 0630 467-4595


Meghívó - XI. Keceli Off Road Bács Trophy Bajnokság I. futama
Kedves Terepjárós Sporttársaink!

Szeretettel várunk benneteket egy jó hangulatú, baráti hétvégére. Táborhelyünk változatlan! A városba érkezve kövessétek az OFF ROAD feliratú táblákat! Kecelt Császártöltés felé elhagyva kb. 1 km távolságban hangulatos halászcsárda vár rátok, melynek kempingje lesz a táborhelyünk, tiszta vizű horgásztóval, szép környezetben.
A trophy szokásos módon zajlik: éjszakai és nappali futammal, kp.-kal, specekkel.
A nevezőknek a kemping használata ingyenes. A nevezési díj tartalmazza a szombati reggelit és ebédet is.

Program:
pénteken
- 12.00-20.00 gépátvétel, nevezés, a kemping elfoglalása, szállítójárművek parkolása
- 20.00 eligazítás, rajtsorrend húzás
- 21.00 éjszakai rajt
szombaton
- 7.30-tól reggeli
- 8.30 eligazítás
- 9.00 nappali rajt
- ebéd beérkezést követően folyamatosan
- 18.00 a Bács Trophy Bajnokság I. futamának eredményhirdetése

Nevezési díj – Bács Trophy Bajnokság: 16.000 Ft
Útvonal díj: 8.000 Ft
Kemping: 500 Ft/fő/hétvége
Gépjárművel regisztráció nélkül a rendezvény nem látogatható!

Szálláshelyek:
- T.G.-Virágdekor Szakmunkásképző, Szakiskola és Kollégium, Kecel, Május 1. tér 13.
Tel.: 06/78 422-910, 06/78 422-911 – Földúton is megközelíthető!
- Korona Panzió, Kecel, Vasút utca 58., tel.: 06/78 420-442, 06/78 422-684
- Flora Vendégház, Kecel, Fő tér 1., tel.: 06/78 420-211

Kecel, 2013. március 24.
Baráti üdvözlettel: a Hajcsárok
Widner Attila
6237 Kecel, Újszőlő u. 90.
Tel.: 06/30-9632-259
www.negykerekhajcsar.hu
www.bacstrophy.hu


Bács Trophy 2013-as versenynaptár

I. Kecel 03. 15 -16

II. Tiszakécske 04. 19-20

III. Soltvadkert 05. 10-11

IV. Kalocsa 07. 05-06.

V. Kiskunhalas 09. 06-07.

VI. Ladánybene 10. 11-12.
 

Meghívó - Bács Trophy bajnokság V. futama 2012. szeptember 07-08.
Kedves terepjárós barátaink!

Sok szeretettel meghívunk benneteket a 2012. évi Bács Trophy V. futamára Kiskunhalasra.
A már évek óta megszokott helyszínen, a megszokott baráti hangulatban várunk benneteket.
Táborhelyünk a Jung tanyán lesz. ( É 46°28.536’ K19°29.807’ ) Soltvadkert felől érkezve a Sóstó után egyből balra kell fordulni és kb. 3 km. múlva jobbról lesz a tábor. A trophy szokásos módon zajlik, éjszakai és nappali futam KP-kal, specekkel.
Reméljük, mindenki kipiheni magát és felkészíti az autóját a hosszú nyári pihenő alatt és kiéhezve várja, hogy ismét kipróbálhassa magát és a technikát!

Program:
Péntek
- 12.00-20.00 nevezés, gépátvétel, kemping elfoglalása.
- 20.00 eligazítás, rajtsorrend húzás
- 21.00 éjszakai rajt
Szombat
- 9.00 nappali rajt
- 17.00 Bács Trophy Bajnokság V. futamának eredményhirdetése.

Nevezési díj 2 fő részére 15000ft.
A nevezési díj tartalmazza a tábor használatát, a szombati reggelit és ebédet.
További szálláslehetőségek:
Sóstó Motel: 77/521-402
Motel Penny: 77/425-103
Betti Motel: 77/422-322

További infó:
www.bacstrophy.hu
info@maxiauto.hu
Vig Gábor: 20/9982488
Gömöri István: 70/4514882

Extrém motorsonap fesztivál - 2012. augusztus 17-20.


Bács Trophy Bajnokság 2012 - IV. futam Kalocsa
Időpont: 2012. Június 22-23.

Szeretettel várunk benneteket egy jó Off-Road Trophy-ra, immáron második alkalommal Kalocsára!
Táborhelyünk a Kék Duna Vendéglő környezetében a Meszes Duna-parton lesz! (GPS: N 46' 29,821 E 018' 55,051)
A Trophy már a megszokott módon zajlik, éjszakai, és nappali futammal, KP-kal, specekkel.
Szombaton reggelivel, és a beérkezés után ebéddel.

Program:

Péntek:
- 14.00-20.00 nevezés, gépátvétel, táborverés.
- 20.00 eligazítás, rajtsorrend húzás.
- 21.00 éjszakai rajt.

Szombat:
- 9.00 nappali rajt.
- 18.00 Bács Trophy Bajnokság IV. futamának eredményhirdetése.

Nevezési díj - Bács Trophy Bajnokság: 15 000 Ft. (Előnevezés nincs!)
Versenyszabályzat, és leírás: www.bacstrophy.hu

Szálláshelyek:
- Két gólya fogadó: 06/78 462-259
- Vigadó panzió: 06/78 461-038, 06/30 278-8887

Információ: Papp László
Tel.: 06/30 555-3550

Támogatóink: CB-One, www.hajduoffroad.hu, Safi Trans, Fermix 2000, Retech, Jagicza Húsbolt, Kalo-Transport
Bács Trophy Soltvadkerti eredmények 2012.

A letöltéshez kérlek kattints ide!


Soltvadkert eredmények 2012.

Kicsi Normál:
1. Lajos Zalán – Farkas Katalin (Szöszi)
2. Fehér Ferenc – Hornyik Tamás
3. Szegedi Pál – Bodor Tóth Zoltán

Nagy Normál:
1. Lehoczki Zsolt – Varga Zsolt
2. Gömöri István – Szemlics László
3. Nagy Zoltán – Nagy Ambrus

Open:
1. Kálmán Szabolcs – Bezsenyi Balázs
2. Ritter Dominik – Huszár Sándor
3. Péli Tibor – Kovács Nóra

Kicsi Profi:
1. Kollár Imre – Hártó László
2. Lavati György – Lavati Norbert
3. Pintér Attila – Varga Éva

Nagy Profi:
1. Ritter János – Ritter Attila
2. Pálfy Zoltán – Pálfy Péter
3. Kis Ferenc – Rácz Donát

Extrém:
1. Gazsó Attila – Szécsényi Tibor
2. Sólya Ervin – Horváth János
3. Kroó Tamás – Turi Csilla


II. Giga Trophy

Zirc
Időpont: 2012. június 08-09.

Várunk szeretettel minden tavalyi és új versenyzőt az idén is megrendezésre kerülő

Bakony-i Off-Road-ra!

További infó: www.nyomfoglalok.com


Bács Trophy Bajnokság - A CB One

III. futam, Soltvadkert
Időpont: 2012. május 11-12.

Kedves Terepjárós Barátaink!

Szeretettel várunk benneteket egy jó hangulatú baráti hétvégére.
Táborhelyünk a tavalyi helyszínen lesz, a Vadkerti-tó Campingben!

Bővebb leírás: vadkertoffroad.hu
Versenyszabályzat: bacstrophy.hu

Információ: Demeter János (30/249-8053)

Baráti üdvözlettel:
Soltvadkerti Baráti Kör


Bácstrophy - Tiszakécske eredmények


Extrém kategória:

  1. Gazsó Attila – Gazsó József
  2. Juhász Gyula – Erős István
  3. Miszlik Zoltán – Tóth Béla

Kis normál kategória:

  1. Szegedi Pál – Domokos Zoltán
  2. Fehér Ferenc – Hornyik Tamás
  3. Gömöriné Csibe – Gáspárné Kriszti

Nagy normál kategória:

  1. Olé István – Major Béla
  2. Lehoczki Zsolt – Varga Zsolt
  3. Gömöri István – Szemlics László

Open kategória:

  1. Ritter Dominik – Huszár Sándor
  2. Kálmán Szabolcs – Bezsenyi Balázs
  3. Lőrincz Csaba – Ványi Zsolt

Kis profi kategória:

  1. Kollár Imre – Hártó László
  2. Radvánszki János – Kovács Gyula
  3. Pintér Attila – Varga Éva

Nagy profi kategória:

  1. Ritter János – Martin Imre
  2. Jéló Gábor – Vida-Szabó Géza
  3. Eke Bálint – Miskei Zoltán


Bács Trophy Bajnokság II. futama a C.B. ONE támogatásával (2012.04.13-14.)

Kedves Terepjárós Barátunk!

Sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy II. futamára Tiszakécskére. Tiszai nagykanyarban verünk tábort, innen indul és ide érkezik majd a mezőny. A Trophy éjszakai és nappali futamból áll,30- és 50 km-es távval, speciálokkal. Gyertek el és győződjetek meg róla, hogy az alföldön is lehet egy jót autózni. Az Ha tehetitek ne siessetek haza,maradjatok bulizni...:)))Hozzátok el a családot is, és töltsetek egy kellemes hétvégét nálunk.
A menetrend a szokásos:

Péntek
  • 12:00-19:00 nevezés, gépátvétel ,táborverés
  • 20:30 megnyitó,versenyzői eligazítás
  • 21:00 éjszakai futam rajt( 2 speciál)
  • Szombat
  • 09:00 nappali futam rajt( 3 speciál)
  • 17:00 beérkezés, vacsora
  • 18:00 eredményhirdetés ,buli
A tábort keresd TISZAKÉCSKÉN a sportliget mögött!!!
Nevezés 15 000.-FtCamping a táborban ingyenes,további lehetőségek. Görög Sándorné Marika 06-76-540-000,Versenyszabályzat és további infó: www.aticar.hu www.bacstrophy.hu Sporttársi üdvözlettel:

T.K.S.E.

Szabó Attila 06-20-4-240-732
Lipóth Csaba:06-30-467-4595

Hungarian Trophy (2012. március 30.-31. Április 1.

Helyszín: Fedémes
NTL Off Road Marketing
Fedi 4x4 Off Road Club

Péntek: Prológ
Szombat: 80km
Vasárnap: 40km
Info: www.4x4mania.hu

Ismét óriási lépést tett a Bács-Trophy vezetősége...
Ismét óriási lépést tett a Bács-Trophy vezetősége, hogy továbbra is a megszokott színvonalon és engedélyezett körülmények között versenyezhessünk.

Sokak előtt bizonyára nem ismert egy törvénymódosítás, melynek értelmében autóversenyt csak szakszövetség, vagy országos sportszervezet szervezhet és engedélyezhet. Minden más ilyen jellegű rendezvény illegálisnak minősül. Ezért ebben az évben fokozott ellenőrzést tartanak a hatóságok a rendezvényeken, az engedéllyel nem rendelkező szervezőket több százezer forintos pénzbírsággal is büntethetik.

Ez komoly fejtörést okozott nekünk, mert ez a jelenlegi formában ellehetetlenítette a szervezést. A sorozat megszüntetése szóba sem kerülhetett, ezért minden követ megmozgattunk, hogy alkalmazkodni tudjunk a megváltozott szabályokhoz. A Bács-Trophyhoz közeli ügyvéd ismerősök átnézték a jogi hátteret, miközben megkezdődtek a tárgyalások telefonon az MNASZ képviselőivel.

Mindezek folyományaként február 23-án az MNASZ székházban asztalhoz ült a Bács-trophy hat képviselője a szervezet főtitkárával, titkárával és a tereprally szakág vezetőjével, azzal a céllal, hogy egy mindenki számára kedvező megoldás születhessen.

A tárgyalás két órán át tartott, ahol megvitattuk sportszakmai, szervezési és biztonsági szempontból is az együttműködés és engedélyezés lehetőségeit. Az MNASZ rajtunk keresztül átvilágította szervezési és működési tevékenységünket, a Bács-Trophy múltját, mert mint mondják, ők nem adják a nevüket olyan sorozathoz ahol szervezési és biztonsági szempontból kétségek merülhetnek fel.

Ez ügyben az egyeztetés sikeres volt, de hátra volt még a legfontosabb tényező, a pénz. A különböző autósportágak rendezvényenként akár többszázezer forintot fizetnek be a szövetségnek, amit mi nem tudnánk saját erőből előteremteni, ez csak a nevezési díjak emelésével lenne megoldható. A Bács-Trophy négy éve nem emelte a nevezési díjat és ezen most sem akarunk változtatni.

Mindezek összegzéseként büszkén jelenthetjük be, hogy egy olyan pénzügyi megállapodás született a Bács-Trophy és az MNASZ. között, amiben a szövetség árazási szabályait betartva sikerült egy számunkra is vállalható összeget meghatározni.

Tehát a Bács-Trophy a 2012-es szezont változatlan áron és színvonalon kezdi meg, de immár az MNASZ által regisztrált sorozatként!

Várunk a terepjárózást kedvelő minden kedves régi és új résztvevőt 2012-ben is!
2012. február 24.

Vig Gábor

6. Doni Trophy - Pirtó 2011. március 2-3-án.




III. KARTAL TROPHY (Bócsai Csabi emlékverseny) 2011. szeptember 23-24.

Kartal nagyközség Pest megye északkeleti határán, Budapesttől északkeletre, 40 km-re, Aszódtól pedig 1 km-re fekszik. Északi-középhegység peremén elhelyezkedő Kartal település, kedvező természeti adottságokkal rendelkezik, hogy ismét egy jó kis versenyen vegyetek részt.
Versenyiroda a kartali sportpálya udvarán lesz kialakítva, ahol őrzött parkolót biztosítunk a verseny teljes időtartama alatt. Szerelőakna is rendelkezésünkre áll, amire ne legyen szükségetek!
A trophy szokásos módon zajlik, éjszakai és nappali futam KP-kal, speciálokkal.
Túrázók is csatlakozhatnak a versenyzőkhöz, de nem lesz karcmentes az útvonaluk!

Időpont: 2011. szeptember 23-24.
Versenyiroda: Kartal Sportpálya (É 47°66.6437, K 19°52.6720)

A teljes versenykiírás letöltése


Extrem Motorsport GPS Trophy

AZ NTL OFF ROAD MARKETING ÉS AZ ETO PARK EZÚTON MEGHÍVJA ÖNT
AZ EXTREM MOTRSPORT GPS TROPHY VERSENYÉRE!
IDÔPONT: 2011. AGUSZTUS 20–21., 09:00
HELYSZÍN: GYÔR, ETO PARK [ N 47º 41' 720" – E 17º 39' 697" ]

A GYÕRBEN AZ EXTREM MOTORSPORT FESZTIVÁL KERETEIN BELÜL KERÜL
MEGRENDEZÉSRE A 2 NAPOS EXTREM GPS TROPHY.
NAPI 200 KM 50 GPS-PONT.
EXTREM OFF ROAD TERÜLETEN: PANNONHALMA RÉGIO • GYÕR SZIGETKÖZ •
SOKORÓI DOMBSÁG • BAKONY ALJA • FERTÕ HANSÁG.

RÉSZVÉTELI SZÁNDÉKÁT AZ NTLOFFROAD@GMAIL.COM EMAIL CÍMEN JELEZZE!

Bács Trophy Bajnokság III. futam Soltvadkert


Csütörtökön még csak a nyárfaszöszt fújta a szél kis városunkba, de péntek déltől már a terepjárósok is kezdtek szállingózni a soltvadkerti-tó campingjébe, ahol május 27-28-án megrendezésre került a Bács-Trophy bajnokság harmadik fordulója.

Az eligazításon 59 versenyzőpáros hallgatta végig városunk polgármesterének, Lehoczki Ferencnek köszöntő szavait. A rajthoz állóknak idén is meg kellett küzdeniük a környékre jellemző homokdűnékkel.

Az éjszakai futam 22 km ösztávval 2 speciál szakaszból állt. A specekben a homok volt a meghatározó elem, viszont a rendezők nagy rutinnal kezelik ezt a természeti adottságot, így remek "ügyeskedős" pályákat alakítottak ki. Nagy szerep jutott az oldaldőléseknek, valamint kezdtek a versenyzők ismerkedni a hazánkban még nem nagyon elterjedt ekével történő csörlőzési móddal. Kopisz Joe már éjszaka töltés nélkül autózott, de valahogy sosem merült le az akksija, így aztán okos autózással meg is nyerte az király kategóriát. Többen is küzdöttek a technikával, volt aki a hajtását, mások a csörlőt hagyták ott az éjszakában...

Az időjárás kegyes volt hozzánk, mert csak az éjszakai futam befejezése után eredt el az eső. Az éjszakai trophy rövidsége miatt, a versenyzőknek lehetőségük volt magukat kipihenni, ezért a bőséges reggeli után újult erővel vághattak neki az újabb kihívásnak.

A másnapi futamon nem csak az égzengés riogatta versenyzőinket, hanem az új helyszínek is fejfájást okoztak. Sok autó könnyen vette az akadályokat, de voltak,akik csak a csörlőjük segítségével tudták magukat áthámozni a pályákon. A sokak által könnyűnek ítélt alföldi pályák már a reggeli első speciálban több autó vesztét okozták. A helyezéseket tekintve senki sem érezhette magát biztonságban, mivel percről-percre változott a kategóriákon belüli állás. Volt aki a dobogós helyét veszítette el az autó meghibásodása miatt, de bebizonyította, hogy hátsó kerék hajtással is úrrá tud lenni a homokon,mint például a Bács-Trophy "faterja" alias Kis Ferenc, aki sajátos homokozási technikájával telekapartatta egy vadkerti rendező terepjáróját. Ennek ellenére a verseny családias, baráti hangulatban zajlott le. A verseny méltó befejezése volt a bócsai Abonyi Fogadó által elkészített finom vacsora elfogyasztása, melyet a díjkiosztó követett. A dobogósoknak az abszolút magyar rallye bajnok Garami Zoltán és Benik Balázs adta át a megérdemelt serlegeket.

A szervezők ezúton is köszönik a nagyszámú részvételt és jövőre is ugyanitt, ugyanekkor várják az off-road szerelmeseit Soltvadkertre.

Szöveg, fotó: Döme &Aticar


Bácst Trophy 2011 Tiszakécske
KIARA OFFROAD és a DRAGONWINCH támogatásával

A rajthoz 55 autó sorakozott, rögtön kapott is mindenki feladatot, a kategóriájának megfelelően. Itt az extrém kategória volt a leglátványosabb, már a rajtdobogó elhagyása után, nem mentek talán még 30 m-t sem máris egy nagy vizesgödörben találták magukat, ahonnan csak csörlővel tudtak kimászni, a nézők nagy örömére. A többi kategória szerényebb akadályokon át indult el az éjszakai távra.

A első spec nem sokára a rajt után várt a versenyzőkre. Ez még csak egy kis bemelegítés volt, néhány mesterségesen kialakított buckát kellet leküzdeni a versenyzőknek. A spec után rögtön egy TKP várta a mezőnyt, ami a végére igazi "vendégmarasztalóvá" vált…az első néhány autó még gond nélkül jutott át ezen a mocsaras szakaszon, de az egyre lazább és mélyebb sár kifogott a később jövőkön. Egymást segítve, csörlőzve mindenki megoldotta a feladatot. A következő állomás, a II. sepec volt. Itt már akadt egy kis víz és sár…a profi és extrém kategóriának. Kollár Imiéknek itt sikerült oldalára fektetni a vasat csörlőzés közben…

Az extrem csapat, egy ingoványos patakot próbált meg leküzdeni kisebb-nagyobb sikerrel.
A normál kategória egy billegetős fakerülgetős pályát kapott, ahol aki jobban sietett könnyedén ki tudta karosszériázni az autóját…
Ezután már csak egy laza összekötő szakasz várt a mezőnyre, majd szép lassan beérkeztek a táborba.


A nappalt újult erővel kezdték meg a csapatok, amire igen csak szükség is volt mert a komolyabb megpróbáltatások csak ezek után következtek.

Az első spec egyforma volt minden kategóriának, amolyan gyorsasági feladatként került lebonyolításra. Ehhez hasonló még nem volt a bajnokságban, így sokaknak jelentett meglepetést mikor megérkeztek a pályához. Itt sokan feltették ezt a kérdést:"na ez meg mi"???:) Ez egy 4 karóból álló pálya volt egy sík nagyon laza homokos területeten amit időre kellett teljesíteni a karók megfelelő sorrendben történő megkerülésével. Első látásra nagyon bonyolultnak tünt a dolog, de egy két kivételtől eltekintve ügyesen oldották meg a feladatot. Az erős motorokkal , sarokfékekkel rendelkező autók nagyon látványoson mentek ebben a pályában. László Imi barátunk 2x állt meg integetni a közönségnek, és így is 2. időt autózott!!!

Innen a mezőny a "reggelizős" TKP-hoz ment ahol finom tárcsában sült rántotta, kávé és üdítő fogta őket. Itt mindenki elidőzött egy kicsit, majd folytatódhatott az autózás. Köszönjük ezt Petrik Dettinek és kis csapatának!

A többi spec egy régi agyagbánya területén volt,több versenyzőnek már ismerős lehetett a környezet… ezek a specek kicsit komolyabbak voltak az eddigieknél, köszönhetően az alföldet meghazudtoló természeti adottságoknak. Minden kategória nagyokat autózott, az összhang nagyon fontos volt a sofőr navigátor és a technika között. A profik között történt meg a nap "nagy dobása" is, Rizi barátunk úgy bucskázott le kettőt fordulva egy lejárón, hogy se szalagot se karót nem bántott…Nem is gondolkozott sokat, mivel úgy sikerült esnie , hogy pont menetirányba állat az autó, nyomott egy kövéret és mint aki jó végezte dolgát már kint is volt a specből… ezt a teljesítményt mi sem hagyhattuk szó nélkül, így az eredményhirdetéskor egy különdíjat adtunk át nekik.

Az extrém kategória a kapta most is a leg lehetetlenebb feladatokat, amit aztán rendre mindenki szépen meg is oldotta…Az egyik specben a víz egy kicsivel nagyobb volt a kelleténél, így ott a benzines autók nem nagyon szerettek lenniJ)) Így járt Hirsch Joci is, akinek Jaguárja az utolsó előtti kilépőben adta fel a harcot a víz ellen , elveszítve ezzel a biztos győzelmet…A diesel kocsik viszont fantasztikus látványosan oldották meg ezeket a feladatokat, volt akinek csörlő nélkül sikerült végigmenni. A extrém kategória dobogója így eloszlott a táborfalvi G-s különítmény között…

Miután a beázott vasakba életet leheltek, megindult a mezőny a tábor felé, ami már csak amolyan levezető szakasz volt a verseny végére. Itt már várta őket a sörsátor meg a babgulyás, amit az eredményhirdetés előtt mindenki jó ízzel fogyasztott.
Az eredményhirdetés a szokásos pezsgőlocsolkodással ért véget, majd a Kiara Offroad Kft jóvoltából ismét kisorsoltunk egy Dragonwinch csörlőt, amit nagy örömmel fogadott a szerencsés versenyző.
Ekkorra már majdnem besötétedett, és elindultak haza lassan a versenyzők. Volt aki még belenézett egy kicsit a kécskei szombat éjszakába, de ez már egy másik történet lenne…J))

Kösznjük mindenkinek aki eljött hozzánk és végigcsinálta ezt a nem könnyű, és kihívásokban gazdag hétvégét. Köszönet a támogatóinknak, végül de nem utolsó sorban a T.K.S.E. minden tagjának és segítőiknek, akik megrendezték és lebonyolították ezt a versenyt.

Találkozunk Soltvadkerten máj. 27-28.-án.
Infó:
www.bacstrophy.hu
www.aticar.hu

Bács Trophy Bajnokság II. futama a DRAGON WINCH támogatásával 2011.04.22-23.

Kedves Terepjárós Barátunk!

Sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy II. futamára Tiszakécskére. Tiszai nagykanyarban verünk tábort, innen indul és ide érkezik majd a mezőny. A Trophy éjszakai és nappali futamból áll,30- és 50 km-es távval, speciálokkal. Gyertek el és győződjetek meg róla, hogy az alföldön is lehet egy jót autózni. Az elmúlt hetek csapadékos időjárását figyelembe véve készüljetek a futamra:)))Ha tehetitek ne siessetek haza,maradjatok bulizni...:)))Hozzátok el a családot is, és töltsetek egy kellemes hétvégét nálunk.

Quadok, ATV-k indulására is van lehetőség: rajtolás az autók előtt 1/2- 1 órával, nevezés 10 000.- huf.Szabályok Quadoknak: Speciálban csak az időt rögzítjük, hibapontok nincsenek. A qudok a normál pályát használják. KP-k szokás szerint.100hp /db.Ebben az évben létrhoztunk egy új kategóriát "open" néven.Így most már 6 kategóriában indulhattok.
A menetrend a szokásos:

Péntek
- 12:00-19:00 nevezés, gépátvétel ,táborverés
- 20:30 megnyitó,versenyzői eligazítás
- 21:00 éjszakai futam rajt( 2 speciál)
Szombat
- 09:00 nappali futam rajt( 3 speciál)
- 17:00 beérkezés, vacsora
- 18:00 eredményhirdetés ,buli

A tábort keresd TISZAKÉCSKÉN a sportliget mögött!!!
Nevezés 15 000.-FtCamping a táborban ingyenes,további lehetőségek.
Görög Sándorné Marika 06-76-540-000,
Versenyszabályzat és további infó: www.aticar.hu www.bacstrophy.hu

Sporttársi üdvözlettel:
T.K.S.E.
Szabó Attila 06-20-4-240-732
Lipóth Csaba:06-30-467-4595

Rainforrest Challenge 2010

Off road, dzsungel, sár, eső…Malajzia , 2010 december.

A tavalyi ismerkedés után, az idén nagyobb csapattal indultunk, és több időt töltöttünk a versenyen, sok élményt, tapasztalatot gyűjtve.

Az utazás szervezése nyár közepén kezdődött a repülőjegyek keresésével. Akkor még az sem volt biztos , hogy hányan megyünk, és hogyan, mennyi időre, de mindenképpen szerettünk volna eljutni erre a csodálatos versenyre.
A tavalyi élménybeszámoló tulajdonképpen egész évben zajlott, mert a hazai versenyeken nagyon sokat beszéltünk a 2009-es RFC-ről. Így aztán szépen lassan ki is alakult a csapat, Lipóth Csaba, Lenthár Ádám, Ilyés Imre és jómagam alkottuk a magyar küldöttséget.
14 órás repülés után az egyiptomi Cairón át értünk nov 28.-án Kuala Lumpurba, Malajzia fővárosába. A repülőtér ajtaján kilépve megcsapott minket a 32 fokos meleg, és akkor hittük csak el igazán, hogy itt vagyunk.

Az első "hivatalos" programunk egy találkozó volt a verseny tulajdonosával és főszervezőjével, Luis J.A. Wee Úrral, az RFC irodájában. A bemutatkozás és a közös fotó elkészítése után csodálkozva böngésztük a falakon a képeket , ami a verseny több mint 10 éves múltját örökítette meg.

A következő napokban a város felfedezése volt a program, de hogy ne maradjunk autók nélkül, elmentünk az épp akkor nyílt Kuala Lumpur nemzetközi autó kiállításra. Rengeteg újdonságot, Európában nem látható autót és egyéb felszereléseket láthattunk. Egy szakmai napra látogattunk el, amiben nagy szerepe volt Góg Laci barátunknak, aki az egész kint tartózkodásunk alatt segített minket. Köszönjük László, hálánk üldözni fog.

Teljes cikk >>


Tisztelt Mindenki!

Néhány apró módosítás történni fog a 2011-es szabályzatban, ezeket most szeretnénk itt röviden közzétenni. Természetesen ez részletesen olvasható lesz az új szabályzatban a honlapon.
  • Bizt. Öv a teljes útvonalon kötelező, amit a rendező ellenőrizhet. Ha nincs bekapcsolva 100HP ALKALMANKÉNT. Speciálban ha nincs bekötve, vagy mentközben kikötik, vagy a 4 pontos öv csak a csípő résznél van bekapcsolva 1000HP.
  • Szalgszakítás:BÁRMILYEN OKBÓL történik, ha az autó a pályában tartózkodik.(felrepülő kő, sárdarab, fáról lehulló ág, kidőlő fa , elégeti a kipuf.stb…)
  • Csak az a versenyző értékelhető aki mind a két napot teljesíti, és saját erőből átmegy a rajtdobogón.(tehát a pontozó lapja ki van töltve hiánytalanul!)
Műszaki feltételek NORMÁL kategória:

A tavalyi tapasztalatokat látva , szigorúan ellenőrizzük a kateg.-ra vonatkozó szabályokat.PL: tipus idegen motor, szabálytalan gumiválasztás,utólagos futómű átalakítás, kormány áttétel módosítás, osztott fékek használata, hegesztett difi, stb…ezeket az autókat más kategóriába sorolja a rendezőség, vagy indulhat a saját kategóriájában , de nem szerez bajnoki pontot és nem értékeljük a verseny végén. Kérnénk a sportszerűséget szem előtt tartva, ezekre a dolgokra fokozottan figyeljetek.Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdés felmerül hívjátok valamelyik főrendező kolegát.

Felmerült egy kérdés amit egyenlőre csak közvélemény kutatás címén feltennénk Nektek:
LEGYEN-E HIBAPONTAL BÜNTEVE A CSÖRLŐZÉS A PROFI KATEGÓRIÁBAN???

Jó felkészülést mindenkinek: Bács Tropy Team rendezőség

MEGHÍVÓ - Bács-Trophy Bajnokság évzáró gálája
A Bács-Trophy rendezősége sok szeretettel meghív Téged és Partneredet, 2010.11.20-án a Tiszakécskei Off-Road Egyesület rendezésében a Bács-Trophy Bajnokság évzáró gálájára.

Helyszín: ókécskei sportcsarnok
Vendégvárás: 18.00-tól!

Program:
19.00 - Díjkiosztó
20.00 - Zafira Dance Team
20.30 - Vacsora

A jó hangulatról gondoskodik: Travel Trio zenekar
Belépőjegy ára: 3500 Ft.
Aki minimum 4 versenyezn indult, annak a részvétel ingyenes!

Szállás és további infó:
www.bacstrophy.hu
Szabó Attila (20) 424-0732




MEGHÍVÓ BÁCS TROPHY BAJNOKSÁG VI. évadzáró ladánybenei futama II. TORC TROPHY (2010.okt 8-9.)
Kedves Terepjárós Barátunk!

Ezúton sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy Bajnokság VI. évadzáró futamára Ladánybenére, ami a Táborfalva Off Road Club (TORC) szervezésében kerül megrendezésre 2010. október 8-9-én. Táborhely Ladánybene központjában lévő focipálya mellett lesz.

Péntek
  • 14.00 - gépátvétel (a megszokottak szerint, különös figyelemmel a TŰZOLTÓ készülékek meglétére!!!), nevezés
  • 20.00 - eligazítás, sorsolás
  • 21.00 - éjszaki futam RAJT
Szombat
  • 7.00-9.00 - Reggeli
  • 9.00 - nappali futam RAJT
  • 14.00 - EBÉD
  • 17.00 - Eredmény hirdetés
  • 19.00 - zenés mulatság
Helyszíni nevezés: 15.000 Ft (előnevezés nincs!)

Kategóriák:
  • Kicsi(normál, profi)
  • Nagy(normál, profi)
  • Extrém
Szállás lehetőség:
Ida Panzió, Lajosmizse 06-76/356-349
Gondos Róbert, Ladánybene 70/229-56-13

Szervezés, információ:
Juhász Gyula 06-30/943-18-38


Viharsarok Offroad I. Terepjárós Baráti Hétvége

Kedves békéscsabai offroad-os barátaink meghívására látogattunk el egy Nagybánhegyes nevű picinyke faluba. A meghívó szerint egy versengésektől mentes, igazi örömautózós hétvégére számíthattunk.

A tábort a termál fürdő kertjében rendezték be amit a hétvégén többször ki is próbáltunk.

Megérkezésünk után, első feladat a "velkamdrink" elfogyasztása volt. Szép lassan érkeztek a többiek is, majd tábort vertek, és készülődtek az éjszaki autózásra. Mi rutinosan a Taki-Rizi féle táborhoz húzódtunk, tudván , hogy ott mindig jól tartanak bennünket. Most sem volt ez másképp, sült a tárcsában a hús, Magdi anyus senkit nem hagyott éhen. Köszönet nekik mindenért.

Éjszaka aztán egy 40 km –es túrát tettünk a környéken, két speciállal fűszerezve. Volt ott minden , víz sár és homok, csörlőzések, leeresztett gumi "felrobbantása"(Gabi látod ilyen is van), szóval nem unatkoztunk. Döme még egy kicsit meg is pihentette az egyik oldalán a kocsit, de pikk-pakk talpon volt, és ment is tovább. Hajnal 3 körül értünkbe, ott aztán irány a medence…megbeszéltük a történteket és szép lassan elhúzódott mindenki aludni.


Másnap reggel, közösen indultunk ki a specekhez, ahol 3 speciál, és 2 triál pálya volt kijelölve. Mindenki autózhatott kedvére amit aztán sokan meg is tettek. Volt ott speciál közben tóban fürdés, föl –le, jobbra-balra igazán változatos akadályokat jelöltek ki a rendezők.

Riziék előbb eldöntötték az uaz kocsit, majd később az extrém autóknak kijelölt pályában próbálkoztak…kb 2 óra alatt sikerült onnan kipiszkálni őket. Roppant meleg volt, nagyon jól jött az a pici bánya tó a terület közepén, sokan hűtötték ott le magukat. Délután 3 óra felé aztán megindult mindenki szépen a táborba, ahol finom vadpörkölt fogadott minket. Vacsora után a rendezők kiosztották a díjakat, majd elindult a csapat hazafelé…már aki elindult, mert azért néhányan maradtunk,és csak vasárnap mentünk haza.

Köszönjük még egyszer a meghívást, nagyon jól éreztük magunkat megyünk jövőre is!

Képek:
aticar.hu
bácstrophy.hu
vadkertoffroad.hu

--Aticar--


Bács Trophy 2010 Tiszakécske

IV. futam

"Alföld, avagy sárföld ahol a víz az úr"

Az 5. éve tartó Bács Trophy sorozat megszokott eleme a homok, ami most nem igazán jellemezte az útvonalat. Alföldi versenyhez képes, az útvonalon való csörlőzés is szokatlannak mondható…


Már a meghívóra is ráírtuk:"az elmúlt hetek csapadékos időjárását figyelembe véve készüljetek a versenyre". Tehát gondoltunk rá, hogy nem a megszokott körülmények fogadják majd a versenyzőket, na de ennyi vízre mi sem számítottunk. Ennek ellenére több mint 60 autó vett részt a versenyen.

A verseny előtti hetekben folyamatosan esett, bár ez az ország többi területein is igaz volt. A pályák kijelölése így sokkal nagyobb feladatot jelentett. Próbáltuk az utolsó pillanatig húzni, hátha csökken egy kicsit a csapadék, de nem. Így történhetett, hogy a verseny előtti napon a normál pálya profi lett, a profi pálya pedig extrem. A normál kategóriának próbáltunk minél egyszerűbb feladatokat adni, de a felázott talaj annyit változott, hogy a végének már nagy problémát jelentett. A profiknak is akadt víz, bár nekik csak éjszaka, és csak egy speciál. Így is volt aki mégis megemlegette az "élményt".
Az extrem kategóriának hasonló jóban volt része, az éjszakai két speciálban. Az elsőt könnyedén teljesítették, a víz mélysége ellenére járható volt, a második viszont feladta a leckét mindenkinek. Ebben a speciálban senki nem ment végig, illetve az első egynegyedéig jutottak csak el…Itt aztán megtörtént az ami nélkül nem múlhat el kécskei futam, Hirsch Joci ismét felborultJ Az igazsághoz hozzátartozik, hogy sok szerepe nem nagyon volt benne, mert már befejezte a speciált amikor kicsörlőzés közben az oldalára dőlt, illetve döntötte aki kicsörlőzte…

Az eső éjszaka csak hébe-hóba esett, viszont reggel elkezdte, és folyamatosan esett az eredményhirdetésig. Ez rányomta a bélyegét az egész napra negatív és pozitív értelemben egyaránt. Egyrészt jó volt az útvonal miatt, ami most meg sem közelítette az itt megszokottakat, annál inkább volt küzdős és persze vizes és saras. A 35" simex kerekekkel is csörlőzni kellett az útvonalon, ha helyes és kijelölt úton haladtak a versenyzők. (Voltak akik nem így tettek, és a könnyebb utat választották, károkat okozva ezzel a vetésekben…) Másrészt viszont a folyamatosan szemerkélő esőben mindenki bőrig ázott a nap végére. Így a nappali speciálok is küzdősre sikeredtek, volt olyan amit az éjszakaihoz hasonlóan senki nem tudott végig csinálni.

Az V. évad kécskei futamát, tehát a víz és a sár jellemezte, sokaknak örömöt, másoknak bosszúságot okozva. Azért reméljük jövőre is visszajöttök , és csak a jóra emlékezünk…

Szeretném végül megköszönni a tiszakécskei T.K.S.E. újdonsült, mindössze 10 főből álló maroknyi csapatának és segítőinek az áldozatos munkáját, amit a tiszakécskei verseny sikere érdekében tettek. Köszönjük Kovács Ernő Polgármester Úr segítségét, valamint támogatóinknak, hogy segítségükkel megkönnyítették a munkánkat, a földtulajdonosoknak akik átengedtek területeiken, valamint a gépek és traktorok kezelőinek , hogy kimentették a versenyzőket szorult helyzeteikből.

Tiszakécske 2010 júl.

Motoros OFFROAD fesztivál




Bács trophy II. futam Orgovány
WATT energiaital és a 4x4PARTS web áruház támogatásával

Új helyszín, viszont hasonló kihívások vártak ránk a bajnokság II. futamán.
Az orgoványi rendezők , új helyre tették az idei tábort, a Bócsa melletti Abonyi fogadóhoz.

A fogadó mögötti területen volt a tábor , a rajtdobogó, és néhány speciál szakaszt is itt rendeztek a nézők legnagyobb örömére. Minden kategória megmutathatta magát itt, így az érdeklődőknek nem kellett messzire menniük egy kis akcióért.
Nagyon szép idő fogadta a versenyzőket pénteken délután. A gépátvétel folyamatosan zajlott az esti órákig, mivel még 20 órakor is érkeztek versenyzők. Megjött az egyik fő támogatónk, a WATT energia ital felmatricázott L-200 a is, ami nagyon jól mutatott a rajtdobogó mellett. Az eligazításra A Bács Trophy futamokon már megszokottan szép számú ,66 autó sorakozott fel.

Ezen a területen a homoké szokott lenni a főszerep, de a rendezők hatalmas munkával egy igazi vizes speciált is varázsoltak, amiben volt még egy meglepetés is, egy fa híd ami kb 3 m magasan ment át két part között. Itt az extrémnek éjszaka, a profiknak nappal kellett teljesíteni ezt a szűken 2(!)m széles hidat. Ilyen még nem volt a Bács Trophy történetében, de mindenki jól fogadta az ötletet, és hibátlanul teljesítette a feladatot. A rendezők legnagyobb örömére senki nem esett le róla. Volt olyan versenyző is akinek a navigátorának menekülnie kellett irányítás helyett a hídról, mert az emberünk 40-el száguldott át rajta…és nem esett le rólaJ(Soltvadkertre viszem a Jeep-es pólót Taki!) Aztán ez volt az a hely amibe az extrém autóknak is beletört a bicskája az éjszakában…Szakadtak csörlők és a féltengelyek. Érdekes módon, most sokkal kevesebben indultak ebben a kategóriában mint az előző futamon. Befejezni is már csak 3 autónak sikerült.

Nappal a profik sem jártak jobban, főleg aki a mezőny végére maradt. Ekkorra már olyanná alakult a pálya, hogy szinte lehetetlen volt teljesíteni. A normál pályák is hoztak némi kihívást, de az ügyesebbek gond nélkül mentek végig rajtuk.
Az első futam nagy "betlizője"a profi kategóriás Ritter Jani barátunk most megmutatta, és mindenkit leiskolázva állt a dobogó tetejére.
A többi kategóriában is az esélyesek állhattak a dobogóra, bár akadtak "újoncok" is akik még soha nem voltak az első 3-ban. Részletes eredmények:

Bács Trophy Orgovány -Extrem kategória versenyeredménye
  Név Navigátor Típus Ö.Hp. Spec.
idő
É.Hp. É.
Spec. idő
N.Hp. N.
Spec.
idő
É N
1 Gazsó Attila Gazsó József Mercedes G 1 100 0:58:03 400 0:21:53 700 0:36:10 T T
2 Juhász Gyula Erős István Mercedes G 1 100 1:12:53 400 0:26:59 700 0:45:54 T T
3 Hirsch József Szabó Attila BMW 1 300 0:55:19 700 0:14:29 600 0:40:50 T T
4 Sólya Ervin Sólya Dávid Mercedes G 5 200 0:57:26 1 700 0:27:26 3 500 0:30:00 T T
5 Romanek róbert Vizi Lajos   5 700 0:22:25 1 700 0:22:25 4 000 0:00:00 T 0
6 Widner Attila Csikós József UAZ 7 100 0:20:00 3 100 0:20:00 4 000 0:00:00 0 0


Bács Trophy Orgovány - Kis Normál kategória versenyeredménye
  Név Navigátor Típus Ö.Hp. Spec.
idő
É.Hp. É.
Spec. idő
N.Hp. N.
Spec.
idő
É N
1 Rácz Donát Rácz István Suzuki 100 0:04:48 0 0:02:00 100 0:02:48 T T
2 ifj Ritter Attila Kádár István Suzuki 100 0:05:00 0 0:02:03 100 0:02:57 T T
3 Szabadi András Marokity Roland Suzuki 100 0:05:09 0 0:02:22 100 0:02:47 T T
4 Grobál Ferenc Ferró Tibor Suzuki 100 0:05:20 0 0:02:12 100 0:03:08 T T
5 Csányi Zoltán Csányi Márta Suzuki 100 0:05:50 0 0:02:42 100 0:03:08 T T
6 Oroszi Zoltán Zeleszkó Anikó Suzuki 200 0:05:14 0 0:02:11 200 0:03:03 T T
7 Mintál Róbert Nagy Attila Suzuki 300 0:05:41 100 0:02:38 200 0:03:03 T T
8 Gáspár Zoltán Gáspár Erik Suzuki 500 0:05:16 400 0:01:47 100 0:03:29 T T
9 Major Béla Nyúl László Suzuki Jimmy 500 0:05:37 0 0:02:16 500 0:03:21 T T
10 Lőrincz Ádám Balogh Kristóf Suzuki 800 0:06:19 0 0:02:21 800 0:03:58 T T
11 Péli Tibor Gyapjas István Suzuki 1 000 0:05:13 900 0:01:37 100 0:03:36 T T
12 Hornyik Tamás Csapó Ferenc Suzuki 1 000 0:06:40 900 0:01:43 100 0:04:57 T T
13 Fuszanecker Irén Gáspár Zoltánné Suzuki 1 400 0:05:32 400 0:03:13 1 000 0:02:19 T T


Bács Trophy Orgovány - Kis Profi kategória versenyeredménye
  Név Navigátor Típus Ö.Hp. Spec.
idő
É.Hp. É.
Spec. idő
N.Hp. N.
Spec.
idő
É N
1 Radvánszki János Kovács Gyula Suzuki 0 0:05:52 0 0:02:05 0 0:03:47 T T
2 Demeter János Demeter Jánosné Suzuki 0 0:07:12 0 0:02:54 0 0:04:18 T T
3 Bozsér Gábor Bozsér Bence Suzuki 200 0:13:22 0 0:04:14 200 0:09:08 T T
4 Kollár imre Galvás Mátyás Suzuki 300 0:14:51 200 0:03:59 100 0:10:52 T T
5 Lipóth Csaba Demeter Sándor Suzuki 400 0:06:48 0 0:03:51 400 0:02:57 T T
6 Lavati György Lavati Norbert Suzuki 600 0:14:37 0 0:09:12 600 0:05:25 T T
7 Batiz Imre Bukor Zsolt Suzuki 1 700 0:08:18 600 0:04:09 1 100 0:04:09 T T
8 Hártó László Tóth Ziba Ibolya Suzuki 3 200 0:19:44 100 0:10:14 3 100 0:09:30 T T
9 Gömöri István Hirsch Tibor Suzuki Proto 4 200 0:12:25 200 0:12:25 4 000 0:00:00 T 0
10 Sárközi Gábor Sárköziné Vida Renáta Suzuki 7 100 0:04:00 3 100 0:04:00 4 000 0:00:00 0 0

Összességében egy igen változatos verseny volt , mindenki megtalálta a maga feladatát. Végig jó idő, és lelkes közönség kísérte a versenyt. Az eredményhirdetés már késő délutánra tolódott . Ismét nagy sikere volt a másik fő támogatónk a 4x4 PARTS web áruház által felajánlott ajándékok kisorsolásának. A következő futam Soltvadkerten lesz május 28.-29. –én, majd a nyári szünet előtti utolsó verseny Tiszakécskén jun.25-26.án egy különleges autós-motoros fesztivál keretében kerül megrendezésre. Mindenkit várunk szeretettel.

További infó: www.bacstrophy.hu

Rainforrest Challenge 2010
A 2010-es verseny ismét Johor tartományban kerül megrendezésre,a tavalyihoz
hasonlóan. A rendező város is ugyan az lesz, Johor Bahru, ahol a város
vezetősége maximális támogatása mellet zajlott a 2009-es futam. A verseny
főhadiszállása is változatlan, a Zon-Regency hotel,ami közvetlenül a tenger
parton fekszik, gyönyörű panorámával az öböl túl oldalán lévő Singapurra.

Tovább >>

Bács Trophy 2010 - Kecel Nyitófutam

Megkezdődött a terepjárósok hat fordulós trophy bajnoksága a Bács Trophy Bajnokság. Hazánk legnépszerűbb, és legtöbb versenyzőt felvonultató versenysorozatának első állomása Kecelen volt. Az 5. évad nyitófutamán 66 terepjáró vágott neki a éjszaki 37 , és a nappali 40km-es távnak. Közben 2, ill. 3 speciál szakasszal is meg kellett küzdeni az öt kategóriába sorolt versenyzőknek.

Eredmények:

Extrém kat.
1.Juhász Gyula-Erős István (Mercedes G)
2.Sólya Ervin-Sólya Dávid (Mercedes G)
3.Stelzner Zsolt-Horváth Andrea(Nissan Patrol)

Nagy Normál kat.
1.Dombi József-Dombi Zsombor (Pajero)
2.Nagy Zoltán-Habon László(UAZ)
3.Tenglovits Zoltán-Tenglovits Márkó(Pajero)

Nagy Profi kat.
1.Kalmár Norbert-Csizmadia Csaba(Uaz)
2.Szabó Zoltán-Szabó Sándor(Gaz)
3.Szívós Ferenc-Szívós Krisztián(Mercedes G)

Kis Normál kat.
1.Major Béla-Olé Zoltán(Suzuki)
2.Gáspár zoltán-Gáspár Erik(Suzuki)
3.Hornyik Tamás-Bozsér Gábor

K is Profi kat.
1.Demeter János-Demeter Jánosné(LJ80)
2.Radvánszki János-Kovács Gyula(Suzuki)
3.Hártó László-Tóth Zita(Suzuki)

Gratulálunk a dobogósoknak, és mindenkinek aki végigcsinálta az év első igazi kemény versenyét.

További információ: www.bacstrophy.hu
www.aticar.hu

--Aticar--

Látogatás a forráskútra a Valentin Trophy-ra

I gazi baráti kis verseny volt, a hideg szél ellenére nagyon jól éreztük magunkat.
Megjelent néhány újdonság is a téli nagy szünet után…

Képek itt:
http://keptar.terep.hu/album262

Farsangi túra Kiskőrös

Miszlik Zoltán barátom meghívására vettem részt ezen a baráti vezetett túrán.
Reggel friss lángos és tea, forralt bor vára résztvevőket, majd a túra végeztével egy finom pörköltre hívtak mindenkit.
Hatalmas vizeken keresztül autóztunk, néhol még a jégtáblákat törve. keptar.terep.hu/album164

Köszönet a lehetőségért.

Képek itt:
keptar.terep.hu/album164

Widner Attiék nagy erőkkel készülnek a Bács Trophy nyitófutamának a megrendezésére

Úgy tűnk vízből és sárból nem lesz hiány, van olyan spec ahonnan kifelé kell szivattyúzni a vizet, hogy járható legyen.
Ez egy kicsit más lesz mint nyár közepén a nagy szárazságban megszokhattuk…

Pár kép itt:
keptar.terep.hu/album265

Kiskunfélegyházán jártunk OldTimer kiállításon

A sok szép régi autó között feltűnt egy régi ismerős arc, és kiállított autója…
na ki ismeri föl???

Képek itt:
keptar.terep.hu/album267

Rainforest Challenge 2009.

Néhány új kép a verseny „belsejéből” a jungelben történt eseményekről.

Képek itt:
keptar.terep.hu/album268

Rainforest Challenge 2009 írásos beszámoló

Rainforest Challenge 2009
Látogatás a híres Malajziai offroad versenyen.

Hosszú éveken keresztül csupán az újságok hasábjain követtem az eseményeket, az idén viszont élőben a helyszínen nézhettem meg hogyan is csinálják ezt a föld másik oldalán...

Az R.F.C. a világ egyik legkeményebb hosszú távú trophy versenye. Nehézsége talán a földrajzi elhelyezkedéséből adódik, mivel a verseny nagy része a Maláj dzsungelben zajlik. A másik ilyen tényező az időpont, ugyanis a hagyományosan dec. első hetében rendezendő versenyen nem ritka az égi áldás, itt ugyanis ilyenkor még (a monszun miatt) naponta esik az eső.
A verseny központja Kuala Lumpur városa, ahol a gépátvétel, és az adminisztrativ dolgok zajlanak. Itt rendezték meg a hagyományoknak megfelelően a verseny „nyitóbuliját” is aminek most egy Aloha nevű bár adott otthont. A hivatalos nyitóbeszéd után gyorsan megtaláltuk a közös nyelvet a világ minden tájáról érkező versenyzőkkel és kísérőikkel. A buli egy szomszédos bárban folytatódott, ahol azért fel- fel bukkant néhány R.F.C.-s pólóba öltözött emberke. Nem hoztunk szégyent a Magyar offroadosokra, ugyanis hajnalra minden „kolega” elszivárgott a buliból csak mi maradtunk. Később tudtam meg , hogy a verseny főbírójával és a tavalyi bajnok párossal kerülgettük egymást...

A 2009-es futamon 38 csapat vett részt, akik 13 különböző országból érkeztek. Természetesen a legtöbben Ázsiából, illetve a környező országokból jöttek. A legnagyobb európai csapattal az Oroszok érkeztek.

Kuala Lumpurból a mezőny a 300km-re délre fekvő Johor városába vonult, ahol a verseny kiinduló pontja volt. Itt tartották a rajtceremóniát,népi táncosokkal és egyéb fellépők közreműködésével. A rendezvényen a tartományi herceg is részt vett. A műsorok után a mezőny áthajtott a rajtkapun, majd konvojba(rendőri felvezetéssel, a fél várost lezárták) elvonult a város külső részére , a hol a prologot rendezték.
Ezzel egyidőben a rendezők megpróbálták összehozni a legtöbb 4x4-es autót egy rendezvényen. A cél 500 4x4 kocsi volt,de délre ez a szám 600-ra nőt. A végső összeszámolás azonban el kellett halasztani a délutáni eső miatt. A mikor az eső végre elállt, megdőlhetett az eddigi Maláj rekord 721(!) 4x4-es autóval.

A 2007-es”nagy menekülés”( a monszun miatt az egész mezőny a dzsungelben ragadt, ahonnan a katonaság segítségével sikerült csak kijutni) , és a 2008-as „ befejezetlen ügy”( szintén az esőzések miatt nem tudták teljesíteni a teljes távot),után a nagy kérdés az volt az idei RFC-n, hogy sikerül-e végigcsinálni a verseny teljes távját, vagy innmáron harmadszorra is a természet győz a versenyzők felett.

Már nagyon vártam, hogy akció közben is láthassam az autókat. A prolog (nem úgy mint nálunk), rendes speciálokból áll, ami bele is számít a versenybe. Főleg mesterségesen kialakított pályákat kellett teljesíteni a mezőnynek. Első ránézésre nem tűnt valami keménynek a dolog, bátran összehasonlítottam az itthoni specekkel, az ott látottakat.
DE!
Egy valamit kifelejtettem:a menetrend szerint érkező esőt. Ami jött is és ingovánnyá válltoztatta a pályákat...Azok amik szárazon simán, vagy nem nagy erőfeszítéssel járhatóak voltak, másnapra igen feladták a leckét a versenyzőknek. Az 1-1.5 m mély gödrök színig teltek vízzel. A kis patakocska amin előző nap simán átsétáltam, mostanra úgy nyelte el az autókat, hogy az ajtókon folyt be a sár...A ki az elején ment könnyebb dolga volt, de azért mindenkinek jutotta küzdelemből a második napon is bőven. Volt egy helyszín ahova már csak versenyautóval lehetett eljutni,itt már egy kicsit „dzsungel” érzése volt az embernek, mert ezt a speciált egy erdős részen jelölték ki, természetes akadályokon át .Egy Cseh csapat autójával sikerült ide is eljutnom. Itt aztán láthattuk az igazi offroad-ot, a hipergyors kardános csörlőzéséket, és a levegővel vezérelt sarokfékek használatát...
Ha már a technika szóba jött, néhány gondolat az autókról. A legfurcsább az volt, hogy többnyire benzines motorokat használnak, ami között nem ritka turbós, vagy a biturbós(!) erőforrás. A normál hidak főleg a Toyotától származnak,a portálok pedig a Volvótól. Csörlőkkel bőven el vannak látva, elöl-hátul kardános csörlő, és még elektromos is van az autókban. Két csörlőt nem nagyon láttam, inkább 3 vagy 4 van az autókon. A gumik 90% Simex, vagy Silverstone, a maradék pedig Bogger. Az autók az egyszerűség jegyében épülnek,minimális elektronikával, és semmi hokusz-pókusz ami esetleg elromolhatna.
Az első két nap után a mezőny elindult a dzsungel felé, ahol ebben az évben mindig valami folyó parton vertek tábort, és oldották meg az ott kijelölt feladatokat. A szokásos fantázianevű szakaszok most is jelen voltak úgy mint:The Predator, The Termionator, By Thr Rivers of Babylon,Twilight Zone, és végül a Sting of The Scorpions. A legkeményebb szakasznak a Twilight Zone ígérkezett, amit a rendezők kivettek a versenyből, így „csak” át kellett rajta haladni a csapatoknak egymást segítve. Még így is megdolgoztatta a versenyzőket és autóikat rendesen.
Az idei az egyik „legszárazabb”verseny volt az eddigiek közül, ugyanis a következő napokban elkerülte az eső a mezőnyt, így a teljes előírt távot teljesíteni tudták. A végén még egy pihenő napot is beiktattak a rendezők. Ami azért a Rainforest Challenge-re nem jellemző.

“ A küldetés végrehajtva.”
Természet Anyánk kegyes volt hozzánk. De meg így eső nélkül is belekóstolhattunk mindenbe kicsit idén. Az útvonal, a kaland, a versengés, a dráma, Babilon folyóinak táborhelyei, az emberi – es gépi erő, a nyitó –es záróünnepség csinnadrattája, igazi csapatmunka – minden helyet kapott a RFC 2009-ben.

Malajzia 2009

--Aticar--

Rainforest Challenge 2009

A Rainforest Challenge 2009 Malajziai versenyről a képeket itt nézhetitek meg:
http://keptar.terep.hu/album258

Videók a youtube-on Aticar01 felhasználó név alatt.
Készül egy írásos beszámoló is ha kész, fölteszem azt is.


Bács Trophy Bajnokság 2009

Az idei esztendőben is nagyon sikeresen , és komoly balesetek nélkül zajlott le a terepjárósok”alföldi” bajnoksága, a Bács Trophy Bajnokság.
A IV. évad végén méltán mondhatjuk, hogy a legnagyobb számú mezőnyt felvonultató bajnokság, hazánk meghatározó versenysorozatává nőtte ki magát.
A tiszakécskei versenyzők remek eredményeket értek el ebben az évben is.
A Mintál Róbert - Nagy Attila páros az V. , a Dombi József - Dombi Zsombor páros a VI. helyet szerezték meg az összetettben.
Lipóth Csaba-Demeter Sándor kettős az összetett bajnoki III. helyért küzdöttek, végül a IV. helyet sikerült megszerezniük.
Szabó Attila –Szépe Tamás párosnak az Extrém kategória bajnoki címe volt a tét, ami valósággá is vált, így a 2009-es Extrém Bajnoki cím az övéké lett!
A versenyzők a kupákat az Orgoványon megrendezett, Bács Trophy Gálán vehették át 370 fős(!) közönség előtt.

Gratulálunk minden kécskei versenyzőnek!

Végül szeretnénk köszönetet mondani mindazoknak akik velünk együtt „tolták a szekeret” ,és segítettek a versenyek rendezésében és lebonyolításában. Külön szeretnénk köszönetet mondani Kovács Ernőnek Tiszakécske polgármesterének, aki egész évben segítette munkánkat.
Köszönet a támogatóinknak, akik anyagilag is segítettek a minél színvonalasabb versenyek létrehozásában.

Továbbá a résztvevő versenyzőknek, akik megtisztelték részvételükkel a Bács Trophy Bajnokságot.

Találkozunk 2010-ben.

Bács Trophy Team nevében
Szabó Attila---Aticar---

A legújabb fényképek itt tekinthetőek meg: http://keptar.terep.hu/album256

Végeredmények:

Bács Trophy összesített pontszámok
Kicsi normál kategória
Sofőr Navigátor Pontszám Helyezés
Ritter János Ritter Attila 120 1.
Oroszi Zoltán Zeleszkó Anikó 106 2.
Gáspár Zoltán Gáspár Erik 102 3.
Rácz Donát Eke Bálint 99 4.
Mintál Róbert Nagy Attila 96 5.
Major Béla Nyúl László 93 6.
Hornyik Tamás ? 77 7.
Fehér Ferenc Nyisztor Zoltán 74 8.


Bács Trophy összesített pontszámok
Kicsi Profi kategória
Sofőr Navigátor Pontszám Helyezés
Demeter János Demeter Jánosné 117 1.
Rajki Rajmond Tóth Krisztián 111 2.
Radvánszki János Kovács Gyula 109 3.
Lipóth Csaba Demeter Sándor 104 4.
Bozsér Gábor Bozsér Bence 94 5.
Virág Csaba Kozma Patrik 89 6.


Bács Trophy összesített pontszámok
Nagy normál kategória
Sofőr Navigátor Pontszám Helyezés
Nagy Zoltán Habon László 102 1.
Újszászi Zoltán Szabó Zoltán 99 2.
Daróczi Norbert Simon Zsuzsanna 96 3.
Zsikla Gábor ? 91 4.
Szűcs Árpád Majer Pál 86 5.
Dombi József Dombi Zsombor 80 6.
Nemes Dénes Nemes Henriett 68 7.
Zsikla György Zsikla Gergő 52 8.


Bács Trophy összesített pontszámok
Nagy profi kategória
Sofőr Navigátor Pontszám Helyezés
Kovács Zsolt Dinnyés Imre MUKI 117 1.
Kis Ferenc Kerti László 104 2.
Kozma Zoltán Kozma Zsolt 97 3.
Tóth Tamás Tóth Nóra 95 4.
László Imre Széchényi Gábor 94 5.
Gömöri István Hirsch Tibor 93 6.
Vass László Fábián Roland 92 7.
Szabó Zoltán Szabó Sándor 80 8.
Jávorka Zsolt Csertán Mónika 78 9.
Tóth Zsolt Temesvári László 71 10.
Péts Tamás Péts József 66 11.
Román Barbara Lenorics Zoltán 58 12.


Bács Trophy összesített pontszámok
Extrém kategória
Sofőr Navigátor Pontszám Helyezés
Szabó Attila Szépe Tamás 117 1.
Juhász Gyula Erős István 114 2.
Hirsch József Lenthár Ádám 100 3.
Gazsó Attila Gazsó József 99 4.
Sólya Ervin Sólya Dávid 94 5.
Nagy Attila Ruzsa András 88 6.



DVD Előzetes

A ládánybenei versenyről készült DVD előzetese itt látható.
http://www.youtube.com/watch?v=G6DUwFR161E

Szabályzat módosítások 2010-re

Normál kategória (kicsi, nagy)
A gyáritól eltérő és megengedett módosítások:

-Karosszéria:
Lökhárítók , elhagyhatóak, és cserélhetőek, szervó kormány beépíthető.

-Futómű:
Emelés rugókengyellel, rugónyolcassal(laprugó), vagy „pogácsával”(spirálrugó),megengedett, ezen kívül a kasztni emelése is megengedett. Az emelések mértéke összesen nem lehet több 10cm-nél. A fékek dobfékről, tárcsafékre átalakíthatóak. Csak a gyárilag beépített difizár használható!Sarokfék, hegesztett difi, stb. nem megengedett.
A laprugó a híd fölé rakása NEM megengedett!

-Gumik:
Kis normál kategóriában a gumik max. 75cm magasságúak lehetnek.
Verseny abroncsok használata tilos!(Simex, Bogger,Silverstone Traktor,stb. és ezek utánzatai).Megengedett mintázat az un. MT minta. A kereskedelemben kapható nem futózott minták, továbbá a futózott gumik közül a következők:pápai fenyő,Ficsór kobra,Country2000,Puma. Az itt nem említett mintákat a rendező a helyszínen sorolja kategóriába.
Nagy normál kategóriában a gumik max. 83 cm magasságúak lehetnek.

Extrem, és Profi kategória
-csörlőzés közben a ha a kötél kidönti a karót, vagy elszakítja a szalagot az nem hiba., viszont a kidöntött karó talppontján,és a szalag eredeti vonalán áthaladni tilos!Extrem kat.-ban max. 2 db, homokvas használható. Összehajtható , széthúzható stb. nem megengedett. Profi kategóriában kötelező a 4 pontos verseny öv.

-Bukósisak használata MINDEN KATEGÓRIÁBAN KÖTELEZŐ a speciálokban!A specálálok végeztével az idő AZONNAL visszaírandó!
Készítette: Kóródi Attila | Készült: 2010. március 22. | Utolsó frissítés: